Inspired By The 50s: The Midi Button-Down Skirt

IMG_0883

TANK TOP: H&M | SKIRT: Isaac Mizrahi for TARGET | SHOES: Vans | BELT: H&M | NECKLACE: Stradivarius | ACCESSORIES: MOA Paris&SinSay

Hei,hei! ❤

Intotdeauna mi-a placut moda anilor 50-60 datorita pieselor vestimentare clasice cum ar fi fusta 3/4. Iar, din cate am vazut in ultimul an sau poate chiar 2, moda aceasta revine. Ceea ce imi place enorm este rafinamentul emanat de tinutele acelei perioade, referindu-ma strict la moda feminina.

Incepand sa port fuste din ce in ce mai des, lucru care a fost destul de neobisnuit pentru stilul meu in ultimele luni, mi-am dat seama ca in special cele 3/4  ofera outfit-ului un aer sofisticat.

In postarea de azi va fac cunostinta cu fusta verde kaki cu nasturi. Ceea ce imi place cel mai mult la ea este faptul ca are mici detalii,mici imprimeuri, iar  materialul o ajuta sa fie usor larga, dar bine pusa la punct. Iar nasturii completeaza perfect aspectul fustei, conferindu-i un aspect vintage. De asemenea, am ales ca la talie sa o accesorizez cu o curea. Iar, pentru a adapta fusta stilului meu vestimentar, perechea de tenisi nu putea sa lipseasca.

EN.: Today I’m presenting to you my midi flowy skirt which I had for like forever. Today’s outfit is inspired by the 50s-60s fashion which has been actually been my fave for the past few months.And it also has become more and more popular in the last years.

Personally, I will slowly adopt this style for my everyday looks because fashion never fades and the classic basics will always return no matter what.

Sa aveti o zi minunata si un weekend grozav! 🙂

Have an amazing day and an awesome weekend! 🙂

IMG_0870

jhdbg

IMG_0890

IMG_0874

IMG_0879

IMG_1022

IMG_1054

Kisses,

Cristiana

4 gânduri despre „Inspired By The 50s: The Midi Button-Down Skirt

Lasă un comentariu